جهان زیبا

جهان زیبا

جهان زیبا

جهان زیبا

درمان خانگی انزال زودرس بوسیله سیر تخمیری سیاه


سیر: این یکی دیگر از داروهای طبیعی است که می تواند به افزایش جریان خون در آلت تناسلی مرد کمک کند و همچنین باعث گرم شدن بدن می شود. چند قطعه سیر را با شعله کم در غلاف گاو بپزید تا قهوه ای طلایی شود. این کار را هر روز انجام دهید در غیر اینصورت می توانید 3 تا 4 حبه سیر را بجوید تا انزال زودرس و اختلال نعوظ را در خانه درمان کنید.


فواید سیرسیاه  برای اختلال نعوظ یا ناتوانی جنسی چیست ؟


سیر ، که به عنوان یک ماده اصلی در غذاهای مختلف در سراسر جهان استفاده می شود ، می تواند یک درمان طبیعی موثر برای اختلال نعوظ و انزال زودرس باشد. تحقیقات نشان داده است که سیر می تواند برای درمان ناتوانی جنسی ، اختلال نعوظ با تأثیر بر بدن به روش های مختلف مفید باشد.


مطالعه انجام شده توسط محققان دانشگاه آلاباما در بیرمنگام نشان داد که سیر حاوی چند سولفید است که باعث تولید H2S می شود که باعث شل شدن رگ های خونی و کاهش فشار خون می شود ، در نتیجه سلامت قلب را بهبود می بخشد. این مطالعه که در ژورنال Proceedings of the National Academy of Science منتشر شده است ، حاکی از آن است که توانایی سیر در شل کردن رگ های خونی باعث بهبود گردش خون می شود ، که به طور غیر مستقیم ناتوانی جنسی را کنترل می کند.


بعلاوه ، نشان داده شده است که آلیسین ، ترکیب اصلی فعال زیستی موجود در سیر ، جریان خون را بهبود می بخشد. اثرات مفید سیر از جمله توانایی آن در کاهش کلسترول بالا و کمک به درمان فشار خون بالا مشهور است. فشار خون بالا و کلسترول هم یک عامل خطر برای تصلب شرایین ، تجمع چربی ها و سایر مواد در دیواره عروق است که باعث انسداد جریان خون می شود. از آنجا که تصلب شرایین منجر به کاهش جریان خون می شود ، یک عامل م contribثر در ناتوانی جنسی است. این نشان می دهد که سیر ممکن است به درمان ED کمک کند ، اگرچه تحقیقات بیشتری برای ایجاد ارتباط مستقیم بین آلیسین و درمان ناتوانی جنسی لازم است.


نحوه استفاده از سیر برای اختلال نعوظ


سیر سیاه چیست برای زود انزالی مفید است  ؟ یکی از مهمترین مشکلاتی که این روزها برای آقایان به وجود می آید زود انزالی می باشد و این موضوع به دلایل مختلف اتفاق می‌افتد که مهمترین آنها می توان به داشتن استرس شغلی ، مصرف غذاهایی با طبع سرد و همچنین اجبار به کارکردن در ساعات طولانی اشاره کرد که سبب می شود تا خستگی بر بدن چیره شده و میل و کشش جنسی کاهش پیدا کند.همچنین اعتیاد به نوشیدنی های الکلی و مواد مخدر می تواند سبب زود انزالی در آقایان شود.

برای داشتن حداکثر مزایا ، می توانید هر روز 3-4 حبه سیر سیاه خام را بجوید.


گزینه دیگر استفاده از سیر برای ED مصرف آن با شیر یا عسل است. 1-2 حبه سیر را خرد کرده و با 1 قاشق چای خوری عسل خام مخلوط کنید. آن را با معده خالی مصرف کنید. این کار را روزانه به مدت سه تا چهار ماه تکرار کنید.


یک نکته احتیاط: در حالی که سیر سیاه فواید بی نظیری برای سلامتی دارد ، قبل از استفاده از هر داروی خانگی ، از جمله سیر ، با پزشک خود صحبت کنید تا بیماری شما را درمان کند زیرا می تواند با برخی از داروها مانند داروهای ضد انعقاد خون تداخل داشته باشد و مقادیر بیشتری برای هر کس امن نیست هنگامی که در پخت و پز استفاده می شود.


سلب مسئولیت: نکات و پیشنهادات ذکر شده در مقاله فقط برای اطلاعات عمومی است و نباید به عنوان توصیه پزشکی حرفه ای تلقی شود. همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه تناسب اندام یا ایجاد تغییر در رژیم خود ، با پزشک یا یک متخصص تغذیه مشورت کنید.


منبع این پست در سایت کالا مال : 
https://kalamal.com/black-garlic-for-premature-ejaculation

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.